Pris uden moms |  Pris med moms

Tøj til messer

På messen kan tøj med logo eller slogan bruges på mange forskellige måder, både som uniform for virksomhedens ansatte og repræsentanter, men også til at give ud eller som præmier i konkurrencer. Vi leverer et bredt udvalg af tøj og tekstil med tryk - kontakt os, hvis du har særlige ønsker, du ikke finder her på siden. Ring på 86 32 7006.

Vis som  
produkter per side
Klassisk herre T-shirt - Økologisk bomuld
God kvalitet t-shirt lavet med Økologisk bomuld. 
Priser fra 90,96kr
Køb her
Refleksvest i orange eller gul - med eget logo
Gør dig synlig på lang afstand med denne onesize refleksvest. Den findes i to neon farver og kan køb...

Prisniveau

Mønterne angiver prisklassen. Det vil sige, at en mønt indikerer lavt prisniveau.
Pris:
Køb her
produkter per side

Er du træt af at blive overset på messer? Vil du have, at din messestand skiller sig ud fra mængden og bliver bemærket af potentielle kunder? 

Tøj med logo eller slogan er en af de mest effektive måder at markedsføre din virksomhed på en messe. Det er en nem måde at få dit budskab ud til masserne, og når du og dit team ifører jer tøj med virksomhedens logo eller slogan, signalerer I til potentielle kunder, at I er professionelle og seriøse omkring jeres forretning.

 

Hvad skal du overveje, når du vælger tøj med logo eller slogan?

 

Farver

Farver er vigtige, når du vælger tøj med logo eller slogan. Du vil gerne vælge farver, der passer til din virksomheds farver og stil. Det er også en god idé at vælge farver, der skiller sig ud fra mængden, så din messestand bliver bemærket.

Design

Designet af dit tøj med logo eller slogan er også vigtigt. Det skal være enkelt, men alligevel fængende. Du vil gerne have, at dit budskab bliver læst og forstået af potentielle kunder på messeområdet.

Kvalitet

Kvaliteten af dit tøj med logo eller slogan er også vigtig. Du vil ikke have, at dit tøj falder fra hinanden efter den første dag på messen. Derfor er det vigtigt at vælge tøj af høj kvalitet, som kan holde til at blive brugt flere gange. Her skal du også tænke på, hvad tøjet skal bruges til. Hvis det er til at forære væk som givaways til kunder, anbefaler vi at vælge en billigere udgave.

Målgruppe

Det er vigtigt at overveje din målgruppe, når du vælger tøj med logo eller slogan. Hvis du henvender dig til en ung målgruppe, kan du måske overveje at vælge mere trendy og moderne tøj, mens du til en ældre målgruppe måske vil vælge mere klassisk tøj.

Budget

Endelig er budgettet en vigtig faktor at overveje. Du vil ikke bruge for meget på logotøj, men du vil heller ikke gå på kompromis med kvaliteten. Det er vigtigt at finde en balance mellem kvalitet og pris, især hvis det er til giveaways. Husk også at eksempelvis T-shirt også kan blive for billige og dårlig kvalitet, hvis de skal gives væk. Det vil få jeres potentielle kunder til at associere jeres brand med noget negativt.