Meget hurtigt efter min bestilling fik jeg svar med korrekturmail. Jeg troede, jeg fik svaret på mailen, men da det ikke var tilfældet, var de lige så hurtige til at følge op for mit manglende svar, og allerede næste dag var min bestilling på vej. Og min bestilling var altså ikke nogen stor ordre. Den var på blot to små snoldede badges, men min ordres insignifikante størrelse til trods, så gik det skarpt og hurtigt til alligevel. ///Jesper Larsen
Det gik stærkt, de er allerede ankommet. Tusinde tak for den gode
behandling og service. De er rigtig fine og jeg er meget tilfreds :D
/// Liliane Murray
Jeg fik hurtigt svar på hvor store mine badges skulle være for at billedet kunne ses tydeligt og klart ved at spørge i chatten, mine badges er blevet super fine og leveringen var hurtig. /// Camilla Cecilie Hou Petersen
Det var let at bestille og alle spørgsmål var besvaret under faq. Vores fil blev tilpasset størrelsen på badgen og det hele var i orden. Rigtig rart man kan få leveret med fuldmagt over sms, selv hvis man ikke er hjemme. /// Lama J.
Vil bare sige at vi fik vores pins i går og at de er helt vildt flotte. Hele FGMF er utrolig glade for dem. Tak for den gode service og hjælp.
//Sofie Binzer
Som leverandør af reklameartikler tilbyder vi en række produkter, som supermarkeder kan bruge til at øge brandawareness og forbedre kundeoplevelsen. Nogle eksempler på, hvordan supermarkeder kan bruge vores produkter, inkluderer:
Medarbejder anerkendelse: Supermarkeder kan bruge reklameartikler som badges, navneskilte og emaljepins til at anerkende og belønne medarbejdere for deres hårde arbejde. Dette hjælper ikke kun med at øge moralen og retentionen, men også med at skabe et positivt billede af supermarkedet over for kunderne. Herunder også Ny i job badges som giver plads til den nye medarbejders oplæring.
Kunde anerkendelse: Supermarkeder kan bruge reklameartikler som genanvendelige indkøbsposer, vandflasker og nøglekæder som en måde at vise anerkendelse til kunderne. Disse genstande fungerer ikke kun som en brugbar påmindelse om supermarkedet, men hjælper også med at reducere brugen af engangsplastikposer og fremme bæredygtighed.
Markedsføringskampagner: Supermarkeder kan bruge reklameartikler som t-shirts, badges og klistermærker til at støtte markedsføringskampagner og drive forretning. For eksempel kan et supermarked lancere en "Køb lokalt" kampagne og give væk mærkede t-shirts til kunder, der køber lokalt producerede produkter. Se f.eks. vores køb lokalt badges og klistermærker.
Butikspromoveringer: Supermarkeder kan bruge reklameartikler som penne, notepapir og nøgleringe som en del af butikspromoveringer og salgsevents. Dette hjælper med at skabe en følelse af spænding ved at komme i butikken og ´til at opmuntre kunderne til at handle - i netop denne butik.
Alt i alt er reklameartikler et kraftfuldt værktøj for supermarkeder, der ønsker at øge brandawareness, forbedre kundeoplevelsen og drive forretning. Ved at inkorporere reklameartikler kreativt i deres markedsføring og salgsindsats, kan supermarkeder skille sig ud på et konkurrencepræget marked og opbygge kundeloyalitet.